Logo na balonie
Jeżeli prowadzisz małej lub średniej wielkości działalność gospodarczą i poszukujesz odpowiedniego sposobu rozreklamowania swojego przedsiębiorstwa, które nie będzie wymagało dużych nakładów finansowych, to świetnym sposobem może być balon reklamowy.
Jaki balon wybrać?
Wybór odpowiedniego balonu reklamowego zależy od miejsca jego przeznaczenia. Jeżeli oczekujemy, że ten będzie zakotwiczony, w jednej lokalizacji na dłuższy okres, to jedynym słusznym wyborem będzie duży balon reklamowy o rozmiarze kilku metrów.
Jeżeli mają się one znajdować w miejscu wykonywanych przez nas usług lub sprzedaży naszych produktów, to należy zainwestować w większą ilość balonów małych o rozmiarze do 35 centymetrów. Umocowane baloniki wraz z logo lub hasłem reklamowym mogą posłużyć jako upominek dla klientów i ich dzieci.
Jeżeli balony mają pojawić się na festynie lub targach, w których bierzemy udział, to możemy zakupić obydwa rodzaje balonów, które urozmaicą nasze stoisko oraz przyciągną klientów.
Rodzaje dużych balonów
Ich kształt jest różnorodny, zależny od producenta. Z pewnością każda firma znajdzie poszukiwany kształt balonu reklamowego. Do najpopularniejszych należą te przypominające żarówki, balony lotnicze lub okrągłe.
Oprócz tych typowych kształtów na runku dostępne są modele w kształcie wysokiego stożka, puszki, ale również dmuchane bramy, ekrany reklamowe czy tak zwane chwieje, czyli balony sylwetką przypominające ludzką sylwetkę.