Słodka promocja
W branży marketingowej termin „słodycze promocyjne” odnosi się do czekoladek i słodyczy, które zostały spersonalizowane i posiadają określony nadruk związany z daną firmą lub organizacją. Nadruk może zawierać logo, adres strony internetowej i inne dane kontaktowe lub hasło marketingowe.
Jak nowoczesne technologie drukowania wzmocniły akcje promocyjne z wykorzystaniem słodyczy?
To, co sprawiło, że słodycze reklamowe stały się bardziej przystępne i bardziej atrakcyjne pod względem cenowym to nowoczesne technologie drukowania. Technologie druku cyfrowego przyczyniły się do tego, że znakowanie i personalizacja słodyczy jest łatwiejsza. Możliwe stało się np. wypuszczanie mniejszych serii produkcyjnych spersonalizowanych opakowań. Praktycznie każdy rodzaj słodyczy można dziś spersonalizować. Musimy pamiętać o tym, że słodycze promocyjne są swego rodzaju nośnikiem reklamy. Co istotne, jest to akcja promocyjna o bardzo pozytywnym wydźwięku. Czy znacie kogoś, kto na widok ulubionej czekoladki lub cukierka odwraca się ze skrzywiona miną?
Spersonalizowane słodycze firmowe
Promocyjne słodycze są bardzo popularne w świecie korporacyjnym, gdzie można je nazywać słodyczami firmowymi i często są wykorzystywane do promowania marki. Promocje mogą dotyczyć określonych wydarzeń, takich jak seminaria, wystawy lub targi ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykorzystać słodycze reklamowe w recepcji, rozdając je przybyłym gościom. Poznaj cennik słodyczy reklamowych klikając TUTAJ