Zadanie ulotki promocyjnej
Ulotki promocyjne to niewątpliwie jeden z najlepszych sposobów, by dotrzeć do wielu, różnorodnych klientów (niezależnie od wieku, płci, statusu majątkowego czy miejsca zamieszkania). Mają na celu dotrzeć z informacją o konkretnym produkcie lub firmie do szerokiej grupy odbiorców i tym samym przyciągnąć klientów. Jak powinna wyglądać efektywna ulotka? Co powinno się na nim znaleźć? O to nasze wskazówki. Zapraszam poniżej.
Dobry wygląd
Ulotki promocyjne powinny zostać wykonane z należytą dbałością i starannością. To produkt, który ma zachęcić potencjalnych klientów do zainteresowania się tym, co jest zawarte w ich treści. Dlatego też ich twórca powinien zadbać o ładny papier, czytelną czcionkę, dobrą grafikę oraz ładny kształt. Ulotka powinna być konkretna i czytelna. Przesyt i zbyt duży natłok informacji może zniechęcić odbiorców nawet do jej przeczytania.
Gdzie rozdawać ulotki?
Ulotki promocyjne najczęściej rozdawane są przez młodych pracowników na chodnikach dużych miast. Ulotki również odbiorcy otrzymują do skrzynek pocztowych oraz w wielu miejscach publicznych takich jak: sklepy, kina, restauracje, kawiarnie, zakłady fryzjerskie czy biura.
Warto stworzyć tak ulotki promocyjne, by klient zechciał je zachować i sięgnąć po nie, gdy zajdzie taka potrzeba. Wszystko to co zachęca klientów do zainteresowania się daną usługą czyli wszelkie promocje, kody rabatowe lub hasła związane z wyprzedażą są mile widziane.